Show simple item record

dc.contributor.authorMa, Yajun
dc.date.accessioned2023-10-06T09:57:32Z
dc.date.available2023-10-06T09:57:32Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3094899
dc.description.abstractFor å spisse temaet ‘inkludering av flerspråklige barn’ samt gir instruksjoner i praktisk arbeid, bestemte jeg at problemstillingen ble til: «Hvordan jobber pedagogisk leder for inkludering av flerspråklige barn i lek?»en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleInkludering av flerspra klige barn i leken_US
dc.title.alternativeHvordan jobber pedagogisk leder for inkludering av flerspråklige barn i lek?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.rights.holderYajun Maen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal