Show simple item record

dc.contributor.advisorKamsvåg, Gro Anita
dc.contributor.advisorAtle, Krogstad
dc.contributor.authorBlay, Linn Bjørvig
dc.date.accessioned2022-11-23T09:52:41Z
dc.date.available2022-11-23T09:52:41Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3033571
dc.description.abstractFor å kunne undersøke det ovennevnte samspillet mellom tegningene og fortellingene har jeg kommet fram til følgende problemstilling: Hvordan kan barns multimodale praksiser forstås som tidlig literacy? Problemstillingen har relevans for barnehageprofesjonen fordi den kan bidra til økt forståelse om meningsskapingen i tegnestunder hvor barn kommuniserer med hverandre, seg selv (egosentrisk tale) og de voksne.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleFørskolebarns multimodale praksiser forstått som tidlig literacyen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderLinn Bjørvig Blayen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal