Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorKamsvåg, Gro Anita
dc.contributor.advisorAtle, Krogstad
dc.contributor.authorBlay, Linn Bjørvig
dc.date.accessioned2022-11-23T09:52:41Z
dc.date.available2022-11-23T09:52:41Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3033571
dc.description.abstractFor å kunne undersøke det ovennevnte samspillet mellom tegningene og fortellingene har jeg kommet fram til følgende problemstilling: Hvordan kan barns multimodale praksiser forstås som tidlig literacy? Problemstillingen har relevans for barnehageprofesjonen fordi den kan bidra til økt forståelse om meningsskapingen i tegnestunder hvor barn kommuniserer med hverandre, seg selv (egosentrisk tale) og de voksne.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleFørskolebarns multimodale praksiser forstått som tidlig literacyen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderLinn Bjørvig Blayen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal