dc.contributor.advisor | Kamsvåg, Gro Anita | |
dc.contributor.advisor | Atle, Krogstad | |
dc.contributor.author | Blay, Linn Bjørvig | |
dc.date.accessioned | 2022-11-23T09:52:41Z | |
dc.date.available | 2022-11-23T09:52:41Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3033571 | |
dc.description.abstract | For å kunne undersøke det ovennevnte samspillet mellom tegningene og fortellingene har jeg kommet fram til følgende problemstilling:
Hvordan kan barns multimodale praksiser forstås som tidlig literacy? Problemstillingen har relevans for barnehageprofesjonen fordi den kan bidra til økt forståelse om meningsskapingen i tegnestunder hvor barn kommuniserer med hverandre, seg selv (egosentrisk tale) og de voksne. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanning | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Førskolebarns multimodale praksiser forstått som tidlig literacy | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Linn Bjørvig Blay | en_US |