Show simple item record

dc.contributor.authorFagervoll, Andrea Warmdal
dc.date.accessioned2022-10-05T13:25:06Z
dc.date.available2022-10-05T13:25:06Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3024099
dc.description.abstractRammeplanen for barnehagen (2017) sier: «I barnehagen skal alle barn kunne erfare å være betydningsfulle for fellesskapet og å være i positivt samspill med barn og voksne» (Utdanningsdirektoratet, 2017, s.22-23). Jeg ønsker å se nærmere på hvordan arbeid med dramafaget kan bidra til dette. Min problemstilling ble derfor: «Hvordan kan det oppstå gode samspill i et dramapedagogisk arbeid?»en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleSamspill i dramaarbeiden_US
dc.title.alternativeHvordan kan det oppstå gode samspill i et dramapedagogisk arbeid?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderAndrea Warmdal Fagervollen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal