Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorFagervoll, Andrea Warmdal
dc.date.accessioned2022-10-05T13:25:06Z
dc.date.available2022-10-05T13:25:06Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3024099
dc.description.abstractRammeplanen for barnehagen (2017) sier: «I barnehagen skal alle barn kunne erfare å være betydningsfulle for fellesskapet og å være i positivt samspill med barn og voksne» (Utdanningsdirektoratet, 2017, s.22-23). Jeg ønsker å se nærmere på hvordan arbeid med dramafaget kan bidra til dette. Min problemstilling ble derfor: «Hvordan kan det oppstå gode samspill i et dramapedagogisk arbeid?»en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleSamspill i dramaarbeiden_US
dc.title.alternativeHvordan kan det oppstå gode samspill i et dramapedagogisk arbeid?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderAndrea Warmdal Fagervollen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal