Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorÅrland, Linda
dc.date.accessioned2021-11-22T14:44:51Z
dc.date.available2021-11-22T14:44:51Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2830781
dc.description.abstractI rammeplanen under fagområdet «Kunst, kultur og kreativitet», står det skrevet at barnehagen skal «motivere barna til å uttrykke seg gjennom musikk, dans, drama og annen skapende virksomhet, og gi dem mulighet til å utvikle varierte uttrykksformer» (Kunnskapsdepartementet, 2017, s.33). Gjennom mine år som student, har jeg i alle praksisperiodene opplevd, etter min menine hvor lite barnehagelærerne har lagt vekt på bruken av musikk i hverdagen. Dette har gjort meg veldig nysgjerrig på hvordan barnehagelærerne generelt jobber med musikk i barnehagen, og ført til problemstillingen «Hvordan kan barnehagelæreren skape og formidle musikkopplevelser for og med barn»en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleMusikkopplevelser for og med barnen_US
dc.title.alternativeHvordan kan barnehagelæreren skape og formidle musikkopplevelser for og med barn?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderLinda Årlanden_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal