Show simple item record

dc.contributor.authorÅrland, Linda
dc.date.accessioned2021-11-22T14:44:51Z
dc.date.available2021-11-22T14:44:51Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2830781
dc.description.abstractI rammeplanen under fagområdet «Kunst, kultur og kreativitet», står det skrevet at barnehagen skal «motivere barna til å uttrykke seg gjennom musikk, dans, drama og annen skapende virksomhet, og gi dem mulighet til å utvikle varierte uttrykksformer» (Kunnskapsdepartementet, 2017, s.33). Gjennom mine år som student, har jeg i alle praksisperiodene opplevd, etter min menine hvor lite barnehagelærerne har lagt vekt på bruken av musikk i hverdagen. Dette har gjort meg veldig nysgjerrig på hvordan barnehagelærerne generelt jobber med musikk i barnehagen, og ført til problemstillingen «Hvordan kan barnehagelæreren skape og formidle musikkopplevelser for og med barn»en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleMusikkopplevelser for og med barnen_US
dc.title.alternativeHvordan kan barnehagelæreren skape og formidle musikkopplevelser for og med barn?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderLinda Årlanden_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal