dc.contributor.advisor | Haugen, Gry | |
dc.contributor.advisor | Chahboun, Sobh | |
dc.contributor.author | Holme, Brita Sande | |
dc.coverage.spatial | Trondheim, Norge | en_US |
dc.date.accessioned | 2020-10-06T13:23:44Z | |
dc.date.available | 2020-10-06T13:23:44Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2681407 | |
dc.description.abstract | Samspel og samspelsrelasjonar er omgrep eg verkeleg har sett viktigheita av desse åra på Dronning Mauds Minne Høgskule, og spesielt i dette siste året av utdanninga der eg har hatt fordjupinga «Barndom, helse og livsmeistring». Ved å delta i undervisning og andre drøftingsoppgåver med medelevar, har eg sett viktigheita av desse tidlege samspelsrelasjonane hjå dei yngste borna, og ynskte å fordjupe meg i emnet.
Gjennom dei tre åra som student har eg fått moglegheit til å besøkje og gjennomføre praksisperiodar i ulike barnehagar. I løpet av desse 100 praksisdagane har eg sett mange ulike dømer på samspel og samspelsrelasjonar, då spesielt på småbarnsavdelingane. I denne oppgåva ynskjer eg difor å få meir kjennskap til, samt fordjupe meg i omgrepa samspel og samspelsrelasjonar mellom born, og mellom born og tilsette i barnehagen. Problemstillinga mi er følgjande:
Korleis kan ein som barnehagelærar leggje til rette for gode samspel i leiken til dei yngste borna? | en_US |
dc.language.iso | non | en_US |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no | * |
dc.title | Samspel og samspelsrelasjonser hjå dei yngste borna: korleis kan ein som barnehagelærar leggje til rette for gode samspel i leiken til dei yngste borna? | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Brita Sande Holme | en_US |
dc.source.pagenumber | 34 | en_US |
dc.description.localcode | BHBAC3980 | en_US |