Pedagogens forståelse og tilrettelegging av inkludering for barn med spesielle behov
dc.contributor.author | Husby, Anne | |
dc.coverage.spatial | Norway, Trondheim | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2019-11-07T10:03:21Z | |
dc.date.available | 2019-11-07T10:03:21Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2627132 | |
dc.description.abstract | Problemstilling: Hva er pedagogens forståelse av inkludering når det gjelder barn med spesielle behov og hvordan tilrettelegges det for dette i barnehagen ? | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanning | nb_NO |
dc.title | Pedagogens forståelse og tilrettelegging av inkludering for barn med spesielle behov | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.description.version | publishedVersion | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 35 | nb_NO |