Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHusby, Anne
dc.coverage.spatialNorway, Trondheimnb_NO
dc.date.accessioned2019-11-07T10:03:21Z
dc.date.available2019-11-07T10:03:21Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2627132
dc.description.abstractProblemstilling: Hva er pedagogens forståelse av inkludering når det gjelder barn med spesielle behov og hvordan tilrettelegges det for dette i barnehagen ?nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanningnb_NO
dc.titlePedagogens forståelse og tilrettelegging av inkludering for barn med spesielle behovnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.source.pagenumber35nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel