Æ høre nå på sjøen, fyrtårnet må få lys!: Hvordan kan et rom iscenesatt med en overhead inspirere barns lek?
dc.contributor.author | Kristiansen, Tina Karlsen | |
dc.coverage.spatial | Norway, Trondheim | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2019-10-01T07:19:56Z | |
dc.date.available | 2019-10-01T07:19:56Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2619479 | |
dc.description.abstract | Problemstilling: Hvordan kan et rom iscenesatt med en overhead inspirere barns lek? | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanning | nb_NO |
dc.title | Æ høre nå på sjøen, fyrtårnet må få lys!: Hvordan kan et rom iscenesatt med en overhead inspirere barns lek? | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.description.version | publishedVersion | nb_NO |