dc.contributor.author | Gundersen, Linda Cathrine | |
dc.date.accessioned | 2018-10-30T08:42:25Z | |
dc.date.available | 2018-10-30T08:42:25Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Gundersen, L. C. (2018). Bildebøker som støtte i barns lek og språklæring: En Kvalitativ studie om personalets støtte av flerspråklige barns lek og språklæring med utgangspunkt i bildebøker. (Bacheloroppgave). Trondheim: Dronning Mauds Minne Høgskole. | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2570051 | |
dc.description.abstract | Problemstilling: Hvordan kan personalet støtte barnas lek og språklæring med utgangspunkt i bildebøker? | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole | nb_NO |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no | * |
dc.subject | Bildebøker | nb_NO |
dc.subject | Språkutvikling | nb_NO |
dc.title | Bildebøker som støtte i barns lek og språklæring: En Kvalitativ studie om personalets støtte av flerspråklige barns lek og språklæring med utgangspunkt i bildebøker | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.description.version | publishedVersion | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 26 | nb_NO |