Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorGundersen, Linda Cathrine
dc.date.accessioned2018-10-30T08:42:25Z
dc.date.available2018-10-30T08:42:25Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationGundersen, L. C. (2018). Bildebøker som støtte i barns lek og språklæring: En Kvalitativ studie om personalets støtte av flerspråklige barns lek og språklæring med utgangspunkt i bildebøker. (Bacheloroppgave). Trondheim: Dronning Mauds Minne Høgskole.nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2570051
dc.description.abstractProblemstilling: Hvordan kan personalet støtte barnas lek og språklæring med utgangspunkt i bildebøker?nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskolenb_NO
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.subjectBildebøkernb_NO
dc.subjectSpråkutviklingnb_NO
dc.titleBildebøker som støtte i barns lek og språklæring: En Kvalitativ studie om personalets støtte av flerspråklige barns lek og språklæring med utgangspunkt i bildebøkernb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.source.pagenumber26nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal