dc.contributor.advisor | Tyldum, Kristine Lefstad | |
dc.contributor.advisor | Kippe, Karin Oddbjørg | |
dc.contributor.author | Hegland, Haldis Kosmo | |
dc.date.accessioned | 2024-08-11T19:03:54Z | |
dc.date.available | 2024-08-11T19:03:54Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3145672 | |
dc.description.abstract | I rammeplanen for barnehagen (2017, s. 21) står det at ansatte skal «være bevisst på og vurdere egen rolle og deltakelse i barnas lek».
Dette legger derfor grunnlag for min utarbeiding av problemstillingen:
Hvordan tilrettelegger ansatte for grovmotorisk utelek for toåringen, i barnehagens uteområde om vinteren? | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanning | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Hvordan leker toåringen i utemiljøet om vinteren | en_US |
dc.title.alternative | Hvordan tilrettelegger ansatte for grovmotorisk utelek for toåringen, i barnehagens uteområde om vinteren? | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Haldis Kosmo Hegland | en_US |