Show simple item record

dc.contributor.authorJohnsen, Thea-Lovise
dc.date.accessioned2024-08-04T09:29:12Z
dc.date.available2024-08-04T09:29:12Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3144312
dc.description.abstractI denne bacheloroppgaven skal jeg gå nærmere inn på hvordan barnehagelærere jobber med utviklingen av barns resiliens i barnehagehverdagen gjennom følgende problemstilling: Hvilken betydning har barnehagelæreres tolkning av begrepet resiliens for pedagogisk praksis? Dette vil jeg undersøke gjennom følgende forskningsspørsmål: Hvordan tolker barnehagelærere begrepet og fenomenet resiliens? Hvilket holdninger har barnehagelærere til arbeid med barns resiliens?en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleBarnehagelæreres arbeid med barns resiliensen_US
dc.title.alternativeHvilken betydning har barnehagelæreres tolkning av begrepet resiliens for pedagogisk praksis?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderThea-Lovise Johnsenen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal