Show simple item record

dc.contributor.authorSætnan, Thea Hammer
dc.date.accessioned2024-07-17T09:58:49Z
dc.date.available2024-07-17T09:58:49Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3141810
dc.description.abstractProblemstillingen for bacheloroppgaven er: «Hvordan kan personalet arbeide for å motvirke nedprioriteringen av kunstfagene i barnehagen?» Hensikten med denne problemstillingen er å kunne se litt nærmere på hva er det personalet i barnehagen opplever at kan være grunnen til nedprioriteringen og hvordan kan de jobbe for å motvirke nedprioriteringen. Å dette er også grunne til at jeg velger å intervjue to forskjellige barnehager, for å kunne se om det er noen fellestrekk eller motsetninger i arbeidsmetodene deres. Dette vil også gi et mer helhetlig blikk på min forskning og flere muligheter for forskjellige syn på kunstpedagogisk arbeiden_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleKunstfagenes betydning i barnehagenen_US
dc.title.alternativeHvordan kan personalet arbeide for å motvirke nedprioriteringen av kunstfagene i barnehagen?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderThea Hammer Sætnanen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal