Show simple item record

dc.contributor.advisorSivertsen, Anne Holla
dc.contributor.advisorLehn, Elisabeth Walsøe
dc.contributor.authorHeggstad, Ragnhild Staberg
dc.date.accessioned2024-07-15T13:08:18Z
dc.date.available2024-07-15T13:08:18Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3141295
dc.description.abstractHvordan var det egentlig før, var leken fri fra voksenstyring og hvilken verdi ble den tildelt? Dette er tematikken denne bacheloroppgaven søker å få innsikt i ved hjelp av følgende problemstilling: Hvordan tildeles leken verdi i lys av psykisk helse i rammeplanene for barnehagen 1996, 2006 og 2017?en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleLekens betydning for psykisk helseen_US
dc.title.alternativeHvordan tildeles leken verdi i lys av psykisk helse i rammeplanene for barnehagen 1996, 2006 og 2017?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderRagnhild Staberg Heggstaden_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal