dc.contributor.advisor | Sivertsen, Anne Holla | |
dc.contributor.advisor | Lehn, Elisabeth Walsøe | |
dc.contributor.author | Heggstad, Ragnhild Staberg | |
dc.date.accessioned | 2024-07-15T13:08:18Z | |
dc.date.available | 2024-07-15T13:08:18Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3141295 | |
dc.description.abstract | Hvordan var det egentlig før, var leken fri fra voksenstyring og hvilken verdi ble den tildelt? Dette er tematikken denne bacheloroppgaven søker å få innsikt i ved hjelp av følgende problemstilling:
Hvordan tildeles leken verdi i lys av psykisk helse i rammeplanene for barnehagen 1996, 2006 og 2017? | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanning | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Lekens betydning for psykisk helse | en_US |
dc.title.alternative | Hvordan tildeles leken verdi i lys av psykisk helse i rammeplanene for barnehagen 1996, 2006 og 2017? | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Ragnhild Staberg Heggstad | en_US |