dc.contributor.advisor | Nakken, Anne | |
dc.contributor.author | Holm, Kine | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T11:45:47Z | |
dc.date.available | 2024-07-12T11:45:47Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3140575 | |
dc.description.abstract | I oppstarten av arbeidet med bachelorprosjektet valgte jeg følgende problemstilling:
«Hvordan bruke nærmiljøet som ressurs for å fremme matematiske erfaringer blant skolestarterne i barnehagen?»
Med bakgrunn i datamaterialet og funnene jeg gjorde under analyse og drøfting valgte jeg å endre problemstilling til:
«Hvilken betydning har voksenrollen i møte med matematikk i uterommet?».
Det er viktig at vi arbeider med problemstillingen gjennom hele forskningsprosessen og videreutvikler den i samsvar med den forståelsen vi utvikler under feltarbeidet og analysen. Problemstillingen får ofte ikke sin endelige utforming før vi presenterer resultatene av prosjektet (Thagaard, 2018, s. 47). | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanning | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Voksenrollen i møte med matematikk i uterommet | en_US |
dc.title.alternative | Hvilken betydning har voksenrollen i møte med matematikk i uterommet? | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Kine Holm | en_US |