Show simple item record

dc.contributor.advisorNakken, Anne
dc.contributor.authorHolm, Kine
dc.date.accessioned2024-07-12T11:45:47Z
dc.date.available2024-07-12T11:45:47Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3140575
dc.description.abstractI oppstarten av arbeidet med bachelorprosjektet valgte jeg følgende problemstilling: «Hvordan bruke nærmiljøet som ressurs for å fremme matematiske erfaringer blant skolestarterne i barnehagen?» Med bakgrunn i datamaterialet og funnene jeg gjorde under analyse og drøfting valgte jeg å endre problemstilling til: «Hvilken betydning har voksenrollen i møte med matematikk i uterommet?». Det er viktig at vi arbeider med problemstillingen gjennom hele forskningsprosessen og videreutvikler den i samsvar med den forståelsen vi utvikler under feltarbeidet og analysen. Problemstillingen får ofte ikke sin endelige utforming før vi presenterer resultatene av prosjektet (Thagaard, 2018, s. 47).en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleVoksenrollen i møte med matematikk i uterommeten_US
dc.title.alternativeHvilken betydning har voksenrollen i møte med matematikk i uterommet?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderKine Holmen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal