Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBakken, Hanne Lundemo
dc.coverage.spatialNorway, Trondheim.en_US
dc.date.accessioned2023-10-12T11:57:51Z
dc.date.available2023-10-12T11:57:51Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3096098
dc.description.abstractPersonalet har et ansvar om å gi alle barn mulighet til å medvirke i sin egen hverdag i barnehagen. Inn i en hektisk barnehagehverdag er det mye som skal gjøres, mange som skal prate med hverandre og rutiner som skal følges. Ofte føler man ikke at man strekker til og rekker å se alle barna. Gjennom de ulike praksisperiodene og undervisning knyttet til utdanningen og fra å arbeide selv i barnehagen, har jeg ofte hørt om de utagerende barna i barnehagen. Men ikke like ofte om de barna som ikke tar like stor plass inn i barnegruppen. Jeg ville skrive om de med stillere atferd inn i barnehagen, og hvordan de fikk være med på å medvirke sin egen hverdag i barnehagen. Jeg ble nysgjerrig på å se de ulike erfaringene pedagogiske lederne har mot å la de yngste barna med stille atferd medvirke Jeg ønsker å løfte fram hvordan de arbeider og hva som fungerer, samt om det er noen utfordringer som man kan kaste lys på for å arbeide imot. Etter mye arbeid endte jeg opp med problemstillingen: Hvilke erfaringer har pedagogiske ledere med å tilrettelegge for at de yngste barna med stille atferd får medvirke i egen barnehagehverdag?en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleJeg vil også si noe … bare ikke høyt!en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder©2023 Bakken, H.L.en_US
dc.source.pagenumber37.en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal