Show simple item record

dc.contributor.authorStorlimo, Mari
dc.coverage.spatialNorway, Trondheim.en_US
dc.date.accessioned2023-10-12T08:24:35Z
dc.date.available2023-10-12T08:24:35Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3095984
dc.description.abstractTemaet foreldresamarbeid bestemte jeg meg for relativt tidlig da det er noe jeg synes var mest spennende i mine praksisperioder. Etter praksis i 3.studieår tok jeg del i foreldesamtaler, noe som vekket interessen min for selve foreldesamtalen, og hvilke forutsetninger som ligger til grunn for at foreldre og pedagogisk leder føler seg trygg i den type setting. Myrann beskriver at foreldesamtaler er det den eneste formelle muligheten til å kommunisere, dele personlig informasjon eller drøfte eventuelle utfordringer (Myrann, 2021, s. 11). Drugli & Onsøien beskriver at foreldesamtaler om utfordrende temaer krever god planlegging av fagpersonen og at den møter foreldre på bekymringen (Drugli & Onsøien, 2022, s. 43). Problemstillingen er som følger: «Hvilke forutsetninger mener du ligger til grunn for en trygg foreldresamtale?»en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleEt godt foreldresamarbeiden_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder©2023 Storlimo, M.en_US
dc.source.pagenumber53.en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal