Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorStorlimo, Mari
dc.coverage.spatialNorway, Trondheim.en_US
dc.date.accessioned2023-10-12T08:24:35Z
dc.date.available2023-10-12T08:24:35Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3095984
dc.description.abstractTemaet foreldresamarbeid bestemte jeg meg for relativt tidlig da det er noe jeg synes var mest spennende i mine praksisperioder. Etter praksis i 3.studieår tok jeg del i foreldesamtaler, noe som vekket interessen min for selve foreldesamtalen, og hvilke forutsetninger som ligger til grunn for at foreldre og pedagogisk leder føler seg trygg i den type setting. Myrann beskriver at foreldesamtaler er det den eneste formelle muligheten til å kommunisere, dele personlig informasjon eller drøfte eventuelle utfordringer (Myrann, 2021, s. 11). Drugli & Onsøien beskriver at foreldesamtaler om utfordrende temaer krever god planlegging av fagpersonen og at den møter foreldre på bekymringen (Drugli & Onsøien, 2022, s. 43). Problemstillingen er som følger: «Hvilke forutsetninger mener du ligger til grunn for en trygg foreldresamtale?»en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleEt godt foreldresamarbeiden_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder©2023 Storlimo, M.en_US
dc.source.pagenumber53.en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal