Show simple item record

dc.contributor.authorHøsøien, Mali Os
dc.date.accessioned2023-10-06T07:58:59Z
dc.date.available2023-10-06T07:58:59Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3094737
dc.description.abstractEt godt foreldresamarbeid er ingen selvfølge, og hvordan dette funker påvirkes av flere ulike faktorer, blant annet ansattes kompetanse, holdninger og engasjement. På bakgrunn av dette vil jeg i denne oppgaven ta for meg følgende problemstilling: «Hvordan kan pedagogisk leder legge til rette for foreldresamarbeid med minoritetsforeldre?»en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleForeldresamarbeid med minoritetsforeldreen_US
dc.title.alternativeHvordan kan pedagogisk leder legge til rette for foreldresamarbeid med minoritetsforeldre?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderMali Os Hosøienen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal