Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorSalvesen, Paal Eckhoff
dc.contributor.advisorIversen, Børge
dc.contributor.authorHjelkrem, Marianne
dc.date.accessioned2023-09-27T13:23:11Z
dc.date.available2023-09-27T13:23:11Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3092461
dc.description.abstractI løpet av mine tre år på Dronning Maud er foreldresamarbeid noe jeg føler jeg har fått for lite erfaring med. I praksis har det vært oppgaver knyttet til dette, men mye av det ble vanskeligere å gjennomføre på grunn av Covid-19, og noen ganger var det heller ikke gjennomførbart. Det tok litt tid før jeg fant ut at problemstillingen min skulle være «hvordan samarbeider pedagogiske ledere med foreldre med ulike verdisyn»en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleForeldresamarbeid, forskjeller og ulikheteren_US
dc.title.alternativeEn kvalitativ studie om hvordan pedagogiske ledere samarbeider med foreldre med ulike verdisynen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderMarianne Hjelkremen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal