Show simple item record

dc.contributor.advisorSalvesen, Paal Eckhoff
dc.contributor.advisorIversen, Børge
dc.contributor.authorHjelkrem, Marianne
dc.date.accessioned2023-09-27T13:23:11Z
dc.date.available2023-09-27T13:23:11Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3092461
dc.description.abstractI løpet av mine tre år på Dronning Maud er foreldresamarbeid noe jeg føler jeg har fått for lite erfaring med. I praksis har det vært oppgaver knyttet til dette, men mye av det ble vanskeligere å gjennomføre på grunn av Covid-19, og noen ganger var det heller ikke gjennomførbart. Det tok litt tid før jeg fant ut at problemstillingen min skulle være «hvordan samarbeider pedagogiske ledere med foreldre med ulike verdisyn»en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleForeldresamarbeid, forskjeller og ulikheteren_US
dc.title.alternativeEn kvalitativ studie om hvordan pedagogiske ledere samarbeider med foreldre med ulike verdisynen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderMarianne Hjelkremen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal