Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorBæverfjord, Hanne
dc.contributor.advisorFjæran, Sissel Dahlen
dc.contributor.authorStegavik, Oda-Kristine Aasbø
dc.date.accessioned2023-09-27T11:44:09Z
dc.date.available2023-09-27T11:44:09Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3092391
dc.description.abstractNår jeg skulle utforme en problemstilling til bacheloroppgaven, var jeg lenge usikker på hvordan den kom til å bli til slutt. Jeg hadde først en problemstilling som var mer rettet mot selve temaet musikk og inkludering, men etter jeg hadde gjennomført intervjuene kom det frem et nytt tema som interesserte meg og derfor ble problemstillingen endret. Problemstillingen min er: Hvordan kan arbeid med musikk inkludere barn med sosiale og språklige utfordringer i barnehagen?en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleFinnes det vanskelige barn?en_US
dc.title.alternativeHvordan kan arbeid med musikk inkludere barn med sosiale og språklige utfordringer i barnehagen?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderOda-Kristine Aasbø Stegaviken_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal