dc.contributor.advisor | Bæverfjord, Hanne | |
dc.contributor.advisor | Fjæran, Sissel Dahlen | |
dc.contributor.author | Stegavik, Oda-Kristine Aasbø | |
dc.date.accessioned | 2023-09-27T11:44:09Z | |
dc.date.available | 2023-09-27T11:44:09Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3092391 | |
dc.description.abstract | Når jeg skulle utforme en problemstilling til bacheloroppgaven, var jeg lenge usikker på hvordan den kom til å bli til slutt. Jeg hadde først en problemstilling som var mer rettet mot selve temaet musikk og inkludering, men etter jeg hadde gjennomført intervjuene kom det frem et nytt tema som interesserte meg og derfor ble problemstillingen endret.
Problemstillingen min er: Hvordan kan arbeid med musikk inkludere barn med sosiale og språklige utfordringer i barnehagen? | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanning | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Finnes det vanskelige barn? | en_US |
dc.title.alternative | Hvordan kan arbeid med musikk inkludere barn med sosiale og språklige utfordringer i barnehagen? | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Oda-Kristine Aasbø Stegavik | en_US |