Show simple item record

dc.contributor.advisorBæverfjord, Hanne
dc.contributor.advisorFjæran, Sissel Dahlen
dc.contributor.authorLøkkevold, Kine
dc.date.accessioned2023-09-27T11:14:39Z
dc.date.available2023-09-27T11:14:39Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3092363
dc.description.abstractÅ forstå hvordan personalet i barnehagen tenker og handler har i løpet av mine 3 studieår hatt en voksende interesse. Jeg syns det alltid er spennende å undersøke hva som ligger bak det vi sier og gjør. På bakgrunn av at musikkarbeid i barnehagen preges av hvordan hver enkelt ønsker å jobbe med det, blir tankene og begrunnelsene for valgene desto mer spennende. Etter undring over musikkens plass i barnehagen og påvirkningskraften til hver enkelt barnehageansatt har jeg kommet frem til problemstillingen: Hvordan kan personalets musikalitetssyn og kompetanse i musikk påvirke deres musikalske praksis i barnehagehverdagen?en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleBarnehagepersonalets musikalske praksisen_US
dc.title.alternativeHvordan kan personalets musikalitetssyn og kompetanse i musikk påvirke deres musikalske praksis i barnehagehverdagen?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderKine Løkkevolden_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal