Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorBæverfjord, Hanne
dc.contributor.advisorFjæran, Sissel Dahlen
dc.contributor.authorLøkkevold, Kine
dc.date.accessioned2023-09-27T11:14:39Z
dc.date.available2023-09-27T11:14:39Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3092363
dc.description.abstractÅ forstå hvordan personalet i barnehagen tenker og handler har i løpet av mine 3 studieår hatt en voksende interesse. Jeg syns det alltid er spennende å undersøke hva som ligger bak det vi sier og gjør. På bakgrunn av at musikkarbeid i barnehagen preges av hvordan hver enkelt ønsker å jobbe med det, blir tankene og begrunnelsene for valgene desto mer spennende. Etter undring over musikkens plass i barnehagen og påvirkningskraften til hver enkelt barnehageansatt har jeg kommet frem til problemstillingen: Hvordan kan personalets musikalitetssyn og kompetanse i musikk påvirke deres musikalske praksis i barnehagehverdagen?en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleBarnehagepersonalets musikalske praksisen_US
dc.title.alternativeHvordan kan personalets musikalitetssyn og kompetanse i musikk påvirke deres musikalske praksis i barnehagehverdagen?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderKine Løkkevolden_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal