dc.contributor.advisor | Bæverfjord, Hanne | |
dc.contributor.advisor | Fjæran, Sissel Dahlen | |
dc.contributor.author | Løkkevold, Kine | |
dc.date.accessioned | 2023-09-27T11:14:39Z | |
dc.date.available | 2023-09-27T11:14:39Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3092363 | |
dc.description.abstract | Å forstå hvordan personalet i barnehagen tenker og handler har i løpet av mine 3 studieår hatt en voksende interesse. Jeg syns det alltid er spennende å undersøke hva som ligger bak det vi sier og gjør. På bakgrunn av at musikkarbeid i barnehagen preges av hvordan hver enkelt ønsker å jobbe med det, blir tankene og begrunnelsene for valgene desto mer spennende.
Etter undring over musikkens plass i barnehagen og påvirkningskraften til hver enkelt barnehageansatt har jeg kommet frem til problemstillingen: Hvordan kan personalets musikalitetssyn og kompetanse i musikk påvirke deres musikalske praksis i barnehagehverdagen? | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanning | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Barnehagepersonalets musikalske praksis | en_US |
dc.title.alternative | Hvordan kan personalets musikalitetssyn og kompetanse i musikk påvirke deres musikalske praksis i barnehagehverdagen? | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Kine Løkkevold | en_US |