Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSøraas, Elisabeth Solvang
dc.date.accessioned2023-09-27T08:49:52Z
dc.date.available2023-09-27T08:49:52Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3092269
dc.description.abstractDet er et verdensomspennende tema å ta vare på naturen som en del av å bevare og opprettholde en fremtidsrettet bærekraftig utvikling. Kjennskap til hva man skal ta vare på, hvorfor og hvordan, kan være et steg som gir barnehagebarn innsikt i betydningen av å være miljøbevisst. Bakke (2011, s. 153) informerer om at det er en viktig del for den bærekraftige utviklingen at vi blir klar over, og bidrar til å bevare, naturens mangfold. I barnehagen kan barn ha mulighet til å bli klar over i hvert fall noe av naturens mangfold og få en begynnende innsikt i hvordan bevare mangfoldet, som er en viktig del av å bevare og opprettholde en bærekraftig utvikling. For å finne ut hvordan det jobbes i barnehager for å gi barna opplevelser og mulighet til utforskning i naturen og naturens mangfold ble problemstillingen: "Hvordan bidrar barnehagen til barns opplevelse og utforskning av naturen og naturens mangfold?"en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleBarns opplevelse og utforskning i naturen og naturens mangfolden_US
dc.title.alternativeEn deskriptiv studie av didaktisk arbeid i barnehagenen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderElisabeth Solvang Søraasen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal