dc.contributor.author | Sundby, Johanne | |
dc.date.accessioned | 2023-09-27T08:34:01Z | |
dc.date.available | 2023-09-27T08:34:01Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3092257 | |
dc.description.abstract | Personlig er det interessant å utvide min kunnskap om prosjektarbeid gjennom ny innsikt i erfaringer og aktuell teori, da jeg som profesjonsutøver skal vurdere ulike pedagogiske metoder i barnehagen (KD, 2017, s. 27). Jeg er interessert i å utforske mer om metoden med tanke på om den kan bidra til å forvalte samfunnsansvaret vårt og eventuelt se konkrete eksempler. At barnet i barnehagen blir sett og anerkjent, og at hvert enkelt barn innehar en rolle i et fellesskap som gir tilhørighet er noe jeg lenge har vært opptatt av. Jeg ser på funn og teori opp mot krav og retningslinjer i aktuelle styringsdokument, blant annet barns medvirkning, fellesskap, meningsskaping, tilknytning og ledelse av barns læring.
På bakgrunn av dette har jeg valgt følgende problemstilling: “Hvordan erfarer barnehagelærere prosjektarbeid som pedagogisk metode?” | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanning | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Hvordan erfarer barnehagelærere prosjektarbeid som pedagogisk metode? | en_US |
dc.title.alternative | Prosjektarbeid i barnehagen | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Johanne Sundby | en_US |