Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSkavhaug, Ingrid Sotkajærvi
dc.date.accessioned2023-09-27T08:02:32Z
dc.date.available2023-09-27T08:02:32Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3092243
dc.description.abstractDrugli (2017) nevner at det tidligere har vært lite forskning på de yngste barna og deres tilvenning i barnehagen, men at dette endret seg de siste årene. I boken «Liten i barnehagen» skriver hun at i tillegg til nyere forskning, har mange barnehager tilegnet seg nye erfaringer med å arbeide med små barn. Dette da nå 80% av norske barn mellom 1-2 år er i barnehage. Her i Trondheim har flere barnehager vært en del av det nasjonale folkehelseprosjektet «liten og ny i barnehagen». Dette prosjektet har som mål å utvikle en forskningsbasert modell for tilvenning i barnehagen, noe jeg er svært positiv til. Dette viser at vi utvikler oss i riktig retning når det gjelder dette temaet. Problemstillingen jeg skal se på er: «Hvordan kan pedagogisk ledere legge til rette for en trygg tilvenning for de yngste i barnehagen?»en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleDe yngste i barnehagenen_US
dc.title.alternativeLedelse av trygg tilvenningen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderIngrid Sotkajærvi Skavhaugen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal