Show simple item record

dc.contributor.authorWestby, Silje
dc.date.accessioned2022-11-23T13:01:29Z
dc.date.available2022-11-23T13:01:29Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3033662
dc.description.abstractMed min interesse for språkutvikling hos de yngste ønsket jeg som nevnt å utforske dette i en situasjon som oppstår flere ganger daglig i barnehagen. Valget falt på å konkretisere denne forskningen til lunsjmåltidet, og problemstillingen lyder som følger: Hvordan legger pedagogen til rette for et rikt språkmiljø under lunsjmåltidet for de yngste barna?en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleLunsjmåltidet som språkårenaen_US
dc.title.alternativeHvordan legger pedagogen til rette for et rikt språkmiljø under lunsjmåltidet for de yngste barna?|en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderSilje Westbyen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal