Show simple item record

dc.contributor.authorVågø, Linn-Marita
dc.date.accessioned2022-11-23T09:19:18Z
dc.date.available2022-11-23T09:19:18Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3033555
dc.description.abstractFor meg er det naturlig å inkludere kunst og kreativitet i omtrent alt jeg gjør. Så hvorfor er dette en utfordring i barnehagen? Og hva er bakgrunnen til dette? Valget av tema utspilte seg på bakgrunn av mitt engasjement til kunstfagene og nysgjerrigheten til å finne en mulig årsak. Med utgangspunkt i valgt tema falt problemstillingen på følgende: «Hvilke tanker har barnehageansatte om at Kunst, kultur og kreativitet er et nedprioritert fagområde?» Jeg ble opptatt av de ansatte i barnehagen, hvilket forhold de selv har til kunst og kultur, hvilke holdninger de har til fagområdet og hva de selv mente om rapporten. Ved utarbeidelsen av problemstillingen dannet jeg meg tanker og formeninger om hvorfor og hvordan det har blitt slik, min egen førforståelse for fenomenet.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleKunstfagenes plass i barnehagenen_US
dc.title.alternativeHvilke tanker har barnehageansatte om årsaken til at Kunst, kultur og kreativitet er et nedprioritert fagområde?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderLinn-Marita Vågøen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal