Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorHanssen, Signe Marie
dc.contributor.advisorSchram, Marianne
dc.contributor.authorTornes, Eli Joy
dc.date.accessioned2022-11-21T14:21:25Z
dc.date.available2022-11-21T14:21:25Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3033203
dc.description.abstractSett i lys av min interesse om å forske mer på matematisk tenkning gjennom å se på multimodal tekst hos femåringene, har jeg kommet frem til problemstillingen som er som følger: «Hvordan kan multimodal tekst, laget av femåringer, si noe om deres matematiske tenkning? Det har vært en prosess å komme til denne endelige problemstillingen. Opprinnelig var fokuset barnetegninger opp mot matematisk forståelse og resonnering, men etter en stund forstod jeg at dette ble for vidt og oppgaven måtte snevres inn. Spørsmålet var hvordan. Jeg ble etter hvert interessert i å sette fokus på barnas matematiske tenkning. Valget ble tatt etter jeg hadde samlet inn funn. Videre ble barnetegninger erstattet med multimodal tekst siden samtalen med barna hadde stor påvirkning på tegningene som ble produsert.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleHvordan kan multimodal tekst, laget av femåringer, si noe om deres matematiske tenkning?en_US
dc.title.alternativeEn bacheloroppgave som handler om å forstå femåringenes matematiske tenkning gjennom multimodale teksteren_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderEli Joy Tornesen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal