Show simple item record

dc.contributor.advisorRyen, Marianne Johnsen
dc.contributor.advisorKrogstad, Atle
dc.contributor.authorMegård, Iselin
dc.date.accessioned2022-11-14T12:37:06Z
dc.date.available2022-11-14T12:37:06Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3031705
dc.description.abstractProblemstillingen jeg har valgt er: «På hvilken måte ASK kan støtte språkutviklingen for alle barn i barnehagen?». Dette med bakgrunn i min fascinasjon for hvordan alternativ supplerende kommunikasjon ble aktivt brukt på en avdeling, på den måten som de gjorde i barnehagen jeg hadde praksis i. Jeg undrer derfor over om ASK fungerer godt som språkstimulering for alle barn i barnehagen, uansett forutsetning. Ved at de brukte ASK aktivt, uten å ha et barn med ekstra styrkning på seg. Drar alle barn nytte av ASK? Dette skal jeg prøve å finne svar på ved å forske på hvordan en avdeling tar i bruk ASK i sin barnehagehverdag for alle barna på avdelingen.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleBarns språkstimulering med hjelp av alternativ supplerende kommunikasjonen_US
dc.title.alternativePå hvilken måte ASK kan støtte språkutviklingen for alle barn i barnehagen?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderIseling Megården_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal