dc.contributor.advisor | Ryen, Marianne Johnsen | |
dc.contributor.advisor | Krogstad, Atle | |
dc.contributor.author | Megård, Iselin | |
dc.date.accessioned | 2022-11-14T12:37:06Z | |
dc.date.available | 2022-11-14T12:37:06Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3031705 | |
dc.description.abstract | Problemstillingen jeg har valgt er:
«På hvilken måte ASK kan støtte språkutviklingen for alle barn i barnehagen?».
Dette med bakgrunn i min fascinasjon for hvordan alternativ supplerende kommunikasjon ble aktivt brukt på en avdeling, på den måten som de gjorde i barnehagen jeg hadde praksis i. Jeg undrer derfor over om ASK fungerer godt som språkstimulering for alle barn i barnehagen, uansett forutsetning. Ved at de brukte ASK aktivt, uten å ha et barn med ekstra styrkning på seg. Drar alle barn nytte av ASK? Dette skal jeg prøve å finne svar på ved å forske på hvordan en avdeling tar i bruk ASK i sin barnehagehverdag for alle barna på avdelingen. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanning | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Barns språkstimulering med hjelp av alternativ supplerende kommunikasjon | en_US |
dc.title.alternative | På hvilken måte ASK kan støtte språkutviklingen for alle barn i barnehagen? | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Iseling Megård | en_US |