Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorRyen, Marianne Johnsen
dc.contributor.advisorKrogstad, Atle
dc.contributor.authorMegård, Iselin
dc.date.accessioned2022-11-14T12:37:06Z
dc.date.available2022-11-14T12:37:06Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3031705
dc.description.abstractProblemstillingen jeg har valgt er: «På hvilken måte ASK kan støtte språkutviklingen for alle barn i barnehagen?». Dette med bakgrunn i min fascinasjon for hvordan alternativ supplerende kommunikasjon ble aktivt brukt på en avdeling, på den måten som de gjorde i barnehagen jeg hadde praksis i. Jeg undrer derfor over om ASK fungerer godt som språkstimulering for alle barn i barnehagen, uansett forutsetning. Ved at de brukte ASK aktivt, uten å ha et barn med ekstra styrkning på seg. Drar alle barn nytte av ASK? Dette skal jeg prøve å finne svar på ved å forske på hvordan en avdeling tar i bruk ASK i sin barnehagehverdag for alle barna på avdelingen.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleBarns språkstimulering med hjelp av alternativ supplerende kommunikasjonen_US
dc.title.alternativePå hvilken måte ASK kan støtte språkutviklingen for alle barn i barnehagen?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderIseling Megården_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal