Show simple item record

dc.contributor.authorAspaas, Embla Torsdatter
dc.date.accessioned2022-11-07T12:40:52Z
dc.date.available2022-11-07T12:40:52Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3030434
dc.description.abstractImplementering omfatter mange ulike faktorer, og handler om mer enn bare å lære seg å bruke et verktøy. For å utforske denne kompleksiteten har jeg derfor valgt å fokusere på implementering av et spesifikt verktøy, som barnehager i en gitt kommune har jobbet med. Problemstillingen min ble derfor: «Hvilke faktorer bør ligge til grunn for implementering av et pedagogisk verktøy i barnehagen? En casestudie av det mobbeforebyggende verktøyet Mobbets»en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleHvilke faktorer bør ligge til grunn for implementering av et pedagogisk verktøy i barnehagen?en_US
dc.title.alternativeEn casestudie av det pedagogiske mobbeforebyggende verktøyet Mobbetsen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderEmbla Torsdatter Aspaasen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal