Show simple item record

dc.contributor.advisorBjørgen, Kathrine
dc.contributor.advisorEgset, Camilla Kalvatn
dc.contributor.authorSliper, Emilie Tøndel
dc.date.accessioned2022-10-10T12:02:27Z
dc.date.available2022-10-10T12:02:27Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3025100
dc.description.abstractJeg brenner for at alle barn i barnehagen skal være inkludert i fellesskapet, og at ulikhetene i samfunnet knyttet til barn som har behov for spesialpedagogisk hjelp skal utjevnes. Likevel føler jeg at jeg har for lite kunnskap om temaet. På bakgrunn av egen interesse og kompetanse, samt Utdanningsdirektoratets statistikk over hvor mange barn det er som får spesialpedagogisk hjelp i barnehagen, har jeg valgt følgende problemstilling for oppgaven: Hvilke erfaringer har personalet i barnehagen med å inkludere barn med spesialpedagogisk hjelp i leken?en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleBarns beste i et inkluderende fellesskapen_US
dc.title.alternativeHvilke erfaringer har personalet i barnehagen med å inkludere barn med spesialpedagogisk hjelp i leken?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderEmilie Tøndel Sliperen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal