dc.contributor.author | Fagervoll, Andrea Warmdal | |
dc.date.accessioned | 2022-10-05T13:25:06Z | |
dc.date.available | 2022-10-05T13:25:06Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3024099 | |
dc.description.abstract | Rammeplanen for barnehagen (2017) sier: «I barnehagen skal alle barn kunne erfare å være betydningsfulle for fellesskapet og å være i positivt samspill med barn og voksne» (Utdanningsdirektoratet, 2017, s.22-23). Jeg ønsker å se nærmere på hvordan arbeid med dramafaget kan bidra til dette.
Min problemstilling ble derfor: «Hvordan kan det oppstå gode samspill i et dramapedagogisk arbeid?» | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanning | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Samspill i dramaarbeid | en_US |
dc.title.alternative | Hvordan kan det oppstå gode samspill i et dramapedagogisk arbeid? | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Andrea Warmdal Fagervoll | en_US |