Show simple item record

dc.contributor.authorOtnes, Hanne Sofie
dc.date.accessioned2022-10-05T13:20:11Z
dc.date.available2022-10-05T13:20:11Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3024095
dc.description.abstractÉn samlingsstund kan være inspirerende, gripende og magisk mens en annen ikke treffer barnas oppmerksomhet i det hele tatt. Mye avhenger av den voksne som planlegger og leder samlingen og den voksnes holdninger og væremåte. Med dette grunnlaget ble jeg interessert i å se mer på temaet voksenrollen i musikksamlinger. Musikk i barnehagen blir ofte sett på som et nyttefag, spesielt i lys av språkutvikling. Men det å bare se på, og bruke, musikk som redskap og nytte for andre fagområder ønsker jeg ikke. Med min kunstfaglige fordypning og all gleden mine musikalske erfaringer har gitt meg ønsket jeg å gå dypere inn i nettopp det, gleden ved musikken. Med det utgangspunktet utviklet jeg min problemstilling som lyder slik: «Hvordan kan barnehagelæreren bidra til at de yngste barna i barnehagen er medvirkende og kjenner musikkglede i musikksamling?»en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleVoksenrollen i musikksamlingen_US
dc.title.alternativeHvordan kan barnehagelæreren bidra til at de yngste barna i barnehagen er medvirkende og kjenner musikkglede i musikksamling?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderHanne Sofie Otnesen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal