Show simple item record

dc.contributor.authorFredriksen, Kristina Wangsvik
dc.date.accessioned2022-10-05T11:52:42Z
dc.date.available2022-10-05T11:52:42Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3024051
dc.description.abstractJeg har en grunnleggende interesse overfor musikk, og ønsker å bringe denne videre ut i min yrkesutøvelse i barnehagen. Jeg kommer til å møte ansatte i barnehagen som er skeptisk til musikk, og da ønsker jeg å vite hvordan jeg skal møte dem. Derfor ser jeg på bacheloroppgaven min som en forberedelse til min egen yrkesutøvelse (Bergsland & Jæger, 2014, s. 51). Med utgangspunkt i det som er betydningsfullt for meg og interesserer meg, ønsker jeg å skrive om musikalsk samspill og relasjonsbygging. Observasjoner som i praksisfortellingen over, får meg til å tro at barna og personalet i barnehagen kan kjenne glede og få en følelse av fellesskap i arbeid med musikalsk samspill. Problemstillingen min er som følger: Hvordan kan musikalsk samspill påvirke relasjonsbygging i barnehagen?en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleMusikk og relasjonsbyggingen_US
dc.title.alternativeHvordan kan musikalsk samspill påvirke relasjonsbygging i barnehagen?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderKristina Wangsvik Fredriksenen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal