dc.contributor.author | Fredriksen, Kristina Wangsvik | |
dc.date.accessioned | 2022-10-05T11:52:42Z | |
dc.date.available | 2022-10-05T11:52:42Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3024051 | |
dc.description.abstract | Jeg har en grunnleggende interesse overfor musikk, og ønsker å bringe denne videre ut i min yrkesutøvelse i barnehagen. Jeg kommer til å møte ansatte i barnehagen som er skeptisk til musikk, og da ønsker jeg å vite hvordan jeg skal møte dem. Derfor ser jeg på bacheloroppgaven min som en forberedelse til min egen yrkesutøvelse (Bergsland & Jæger, 2014, s. 51). Med utgangspunkt i det som er betydningsfullt for meg og interesserer meg, ønsker jeg å skrive om musikalsk samspill og relasjonsbygging. Observasjoner som i praksisfortellingen over, får meg til å tro at barna og personalet i barnehagen kan kjenne glede og få en følelse av fellesskap i arbeid med musikalsk samspill.
Problemstillingen min er som følger:
Hvordan kan musikalsk samspill påvirke relasjonsbygging i barnehagen? | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanning | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Musikk og relasjonsbygging | en_US |
dc.title.alternative | Hvordan kan musikalsk samspill påvirke relasjonsbygging i barnehagen? | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Kristina Wangsvik Fredriksen | en_US |