Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorFredriksen, Kristina Wangsvik
dc.date.accessioned2022-10-05T11:52:42Z
dc.date.available2022-10-05T11:52:42Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3024051
dc.description.abstractJeg har en grunnleggende interesse overfor musikk, og ønsker å bringe denne videre ut i min yrkesutøvelse i barnehagen. Jeg kommer til å møte ansatte i barnehagen som er skeptisk til musikk, og da ønsker jeg å vite hvordan jeg skal møte dem. Derfor ser jeg på bacheloroppgaven min som en forberedelse til min egen yrkesutøvelse (Bergsland & Jæger, 2014, s. 51). Med utgangspunkt i det som er betydningsfullt for meg og interesserer meg, ønsker jeg å skrive om musikalsk samspill og relasjonsbygging. Observasjoner som i praksisfortellingen over, får meg til å tro at barna og personalet i barnehagen kan kjenne glede og få en følelse av fellesskap i arbeid med musikalsk samspill. Problemstillingen min er som følger: Hvordan kan musikalsk samspill påvirke relasjonsbygging i barnehagen?en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleMusikk og relasjonsbyggingen_US
dc.title.alternativeHvordan kan musikalsk samspill påvirke relasjonsbygging i barnehagen?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderKristina Wangsvik Fredriksenen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal