Show simple item record

dc.contributor.authorMuteba, Abel
dc.date.accessioned2022-10-05T11:13:59Z
dc.date.available2022-10-05T11:13:59Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3024025
dc.description.abstractNår en tenker på gjenbruk, er det vanlig at ordet blir assosiert med et miljøperspektiv forbundet med visse ting som for eksempel klær, glass-, papp- og plastemballasje som kan bli brukt om igjen eller resirkulert. I det engelsk litteratur er det referrert til strategier for å redusere mengde avfall, og det er omtalt som de «tre R» som R for «Reduce», «Reuse» og «Recycle». Det vil si at en bør bruke materialer om igjen, men en bør helst redusere bruken (Holt, 2018, s. 1). Jeg ønsker å fokusere på hvordan gjenbruksmaterialer er tatt i bruk som lek uten å ha søkelyset på avfallssortering. Jeg tenker at riktig bruk av gjenbruksmaterialer i leken kan føre til at barna kan få til å bruke fantasien og utvikle kreativiteten. Min problemstilling er «Hvordan blir leken ved bruk av gjenbruksmaterialer for barn i barnehage?»en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleBruk av gjenbruksmaterialer i barnehage - En ressurs under lekenen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderAbel Mutebaen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal