Show simple item record

dc.contributor.authorKristiansen, Thea Borg
dc.date.accessioned2022-10-05T08:50:33Z
dc.date.available2022-10-05T08:50:33Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3023938
dc.description.abstract“Barna skal få utfolde skaperglede, undring og utforskertrang. De skal lære å ta vare på seg selv, hverandre og naturen. Barna skal utvikle grunnleggende kunnskaper og ferdigheter. De skal ha rett til medvirkning tilpasset alder og forutsetninger.” (Barnehageloven, 2020, §1) “Barnehagen skal møte barna med tillit og respekt, og anerkjenne barndommens egenverdi. Den skal bidra til trivsel og glede i lek og læring, og være et utfordrende og trygt sted for fellesskap og vennskap. Barnehagen skal fremme demokrati og likestilling og motarbeide alle former for diskriminering.” (Barnehageloven, 2020, §1) Problemstillingen min ble: Hvordan kan personalet legge til rette for et læringsmiljø som gir barna vilkår og muligheter til utforskning med realfag?en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleLæringsmiljø knyttet til barns utforskning med realfagen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderThea Borg Kristiansenen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal