Show simple item record

dc.contributor.advisorChahboun, Sobh
dc.contributor.advisorTorgersen, Jan Ketil
dc.contributor.authorBlækkan, Maren
dc.date.accessioned2022-09-28T12:55:53Z
dc.date.available2022-09-28T12:55:53Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3022302
dc.description.abstractTemaet i oppgaven er basert på mine erfaringer med nettopp sang og musikk fra både jobb og praksis. I tredje og siste praksisperiode hadde jeg et endrings – og utviklingsarbeid med fokus på hvordan musikk kan fremme et inkluderende miljø. Dette ble fort noe som interesserte meg og som var spennende å jobbe med. Det ga meg en inngang til denne oppgaven, men her velger jeg å fokusere på hvordan musikken kan fremme språkutviklingen hos de yngste barna i barnehagen. For det å kunne se den store utviklingen barn har i sine første leveår, er spesielt med tanke på at det er i småbarnsalderen den grunnleggende perioden for språkutvikling skjer. Ut fra dette vil problemstillingen min være: På hvilke måter kan barnehagelærere arbeide med musikk for å fremme språkutviklingen hos de yngste barna i barnehagen?en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleMusikk & språkutviklingen_US
dc.title.alternativePå hvilke måter kan barnehagelærere arbeide med musikk for å fremme språkutviklingen hos de yngste barna i barnehagen?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderMaren Blækkanen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal