Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorChahboun, Sobh
dc.contributor.advisorTorgersen, Jan Ketil
dc.contributor.authorBlækkan, Maren
dc.date.accessioned2022-09-28T12:55:53Z
dc.date.available2022-09-28T12:55:53Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3022302
dc.description.abstractTemaet i oppgaven er basert på mine erfaringer med nettopp sang og musikk fra både jobb og praksis. I tredje og siste praksisperiode hadde jeg et endrings – og utviklingsarbeid med fokus på hvordan musikk kan fremme et inkluderende miljø. Dette ble fort noe som interesserte meg og som var spennende å jobbe med. Det ga meg en inngang til denne oppgaven, men her velger jeg å fokusere på hvordan musikken kan fremme språkutviklingen hos de yngste barna i barnehagen. For det å kunne se den store utviklingen barn har i sine første leveår, er spesielt med tanke på at det er i småbarnsalderen den grunnleggende perioden for språkutvikling skjer. Ut fra dette vil problemstillingen min være: På hvilke måter kan barnehagelærere arbeide med musikk for å fremme språkutviklingen hos de yngste barna i barnehagen?en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleMusikk & språkutviklingen_US
dc.title.alternativePå hvilke måter kan barnehagelærere arbeide med musikk for å fremme språkutviklingen hos de yngste barna i barnehagen?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderMaren Blækkanen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal