Show simple item record

dc.contributor.authorSøbstad, Hilde Marie
dc.date.accessioned2022-09-28T08:58:33Z
dc.date.available2022-09-28T08:58:33Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3022074
dc.description.abstractHovedmålet med denne oppgaven er å videreutvikle kunnskapen på hvordan man kan arbeide med temaet i arbeidslivet. På bakgrunn av dette er følgende problemstilling utarbeidet «hvordan arbeider to ulike barnehager pedagogisk med digitale verktøy for å støtte barns språkutvikling?» Oppgaven skal ta utgangspunkt i barns verbalspråk og hvordan man kan bruke digitale verktøy til å videreutvikle dette, for å finne ulike måter å arbeide pedagogisk med digitale verktøy. Studien inkluderer to intervju av pedagogiske ledere ved to forskjellige barnehager, for å finne ut om det fantes likheter og/eller variasjoner i deres praksis. Jeg ønsker å understreke at det som er skrevet om i denne oppgaven er ulike måter man kan arbeide med digitale verktøy pedagogisk for å støtte barns språkutvikling, og at det ikke er noe fasitsvar på hvordan man bør arbeide med dette.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleDigitale verktøy og språkutviklingen_US
dc.title.alternativeHvordan arbeider to ulike barnehager pedagogisk med digitale verktøy for å støtte barns språkutvikling?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderHilde Marie Søbstaden_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal