dc.contributor.author | Søbstad, Hilde Marie | |
dc.date.accessioned | 2022-09-28T08:58:33Z | |
dc.date.available | 2022-09-28T08:58:33Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3022074 | |
dc.description.abstract | Hovedmålet med denne oppgaven er å videreutvikle kunnskapen på hvordan man kan arbeide med temaet i arbeidslivet. På bakgrunn av dette er følgende problemstilling utarbeidet «hvordan arbeider to ulike barnehager pedagogisk med digitale verktøy for å støtte barns språkutvikling?»
Oppgaven skal ta utgangspunkt i barns verbalspråk og hvordan man kan bruke digitale verktøy til å videreutvikle dette, for å finne ulike måter å arbeide pedagogisk med digitale verktøy. Studien inkluderer to intervju av pedagogiske ledere ved to forskjellige barnehager, for å finne ut om det fantes likheter og/eller variasjoner i deres praksis.
Jeg ønsker å understreke at det som er skrevet om i denne oppgaven er ulike måter man kan arbeide med digitale verktøy pedagogisk for å støtte barns språkutvikling, og at det ikke er noe fasitsvar på hvordan man bør arbeide med dette. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanning | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Digitale verktøy og språkutvikling | en_US |
dc.title.alternative | Hvordan arbeider to ulike barnehager pedagogisk med digitale verktøy for å støtte barns språkutvikling? | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Hilde Marie Søbstad | en_US |