Show simple item record

dc.contributor.authorBothner, Anna Soveig Desirèe Herold
dc.date.accessioned2022-09-28T08:11:59Z
dc.date.available2022-09-28T08:11:59Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3022044
dc.description.abstractProblemstillingen tar utgangspunkt i et eller flere tema og er ofte et spørsmål studenten ønsker å besvare gjennom bacheloroppgaven. Problemstillingen blir retningsgivende for valg av forskningsmetoder og teori (Bergsland & Jæger, 2014, s. 58-59 og 66). For å komme fram til min problemstilling, tok jeg utgangspunkt i mine interesser for barnelitteratur og dialogisk lesing og min fordypning i studieløpet. Problemstillingen min har endret seg flere ganger under prosjektet, men jeg landet til slutt på: «Hvordan kan bildebøker brukes for å skape samtaler og forståelse for kulturelt mangfold i barnehagen?»en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleBarnelitteratur og barnesamtaler om kulturelt mangfolden_US
dc.title.alternativeEn kvalitativ studie om hvordan barneboken Hvis du kommer til jorda (Blackall, 2020) kan brukes i barnesamtaler om kulturelt mangfold, likheter og ulikheter i barnehagenen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderAnna Solveig Desirèe Herold Bothneren_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal