Show simple item record

dc.contributor.authorVindedal, Veronika
dc.date.accessioned2022-09-28T07:38:03Z
dc.date.available2022-09-28T07:38:03Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3022024
dc.description.abstractI følgje statistisk sentralbyrå hadde 19,5% av barna i barnehagen i 2021 eit språk som blir sett på som minoritetsspråkleg. Det inneberer barn i barnehagen som hadde eit anna morsmål enn norsk, samisk, svensk, dansk og engelsk i 2021 (Statistisk sentralbyrå, 2022). Det betyr at det mest truleg er over 1 av 5 barn som er fleirspråklege i norske barnehagar. Dermed er det særs viktig at barnehagar har kunnskap om, og jobbar med, fleirspråklege barn si språkutvikling. På grunnlag av punkta som er nemnt ovanfor, ønska eg å skrive noko innanfor temaet fleirspråklegheit i barnehagen. Eg var spesielt nysgjerrig på korleis barnehagar la til rette for utviklinga av barnas morsmål, og tenkte først på ei problemstilling innanfor dette. Etter litt fram og tilbake har eg enda opp med følgande problemstilling; «Korleis jobbar barnehagar med fleirspråklege barn si språkutvikling?»en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleFleirspråklegheit i barnehagenen_US
dc.title.alternativeKorleis jobbar barnehagar med fleirspråklege barn si språkutvikling?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderVeronika Vindedalen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal