Show simple item record

dc.contributor.advisorSchram, Marianne
dc.contributor.advisorElder, Ingunn
dc.contributor.authorGrønås, Marte Kveim
dc.date.accessioned2022-09-28T07:27:51Z
dc.date.available2022-09-28T07:27:51Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3022017
dc.description.abstractMitt forskningsarbeid bygger på de flerkulturelle barna sin mulighet til medvirkning. Dette er noe som har interessert meg gjennom hele utdanningsløpet mitt. I første fase ønsket jeg å finne ut av om alle barn har samme mulighet til å medvirke. Etter endt intervjuprosess, endret derimot min problemstilling seg. Fokuset i oppgaven ble så; «Hvordan forstår barnehagelærere begrepet medvirkning og hvilke konsekvenser får dette for flerkulturelle barns mulighet til å medvirke i barnehagehverdagen?»en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleFlerkulturelle barns mulighet til medvirkningen_US
dc.title.alternativeBarnehagelæreres forståelse av barns medvirkning, og konsekvenser dette har for flerkulturelle barns mulighet til å medvirke i sin barnehagehverdagen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderMarte Kveim Grønåsen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal